مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

فولاد هرمزگان ایرالکو را با شکست روانه اراک کرد/کار صعود صنایع به لیگ برتر به هفته آینده کشیده شد 



در هفته هشتم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس و صنایع پشتیبان هرمزگان در سیرجان بازی کردند. 
 
به گزارش صبح ساحل،  در این هفته تیم فولاد هرمزگان که امیدی برای صعود به لیگ برتری شدن ندارد  در سالن فجر با ایرالکو ارک بازی کرد و تیم صنایع هرمزگان که از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر فوتسال است در سالن امام علی(ع)‌ سیرجان با گهر زمین بازی کرد. 
مشکی پوشان فولاد هرمزگان از همان ابتدا با پرس زدن در زمین حریف به دنبال پیروزی در بازی مقابل ایرالکو اراک بودند و در دقیقه چهارم بازی روی یک کار تیمی  توسط سبحان شراعی به گل رسیدند. سفید پوشان اراکی هم که نمی خواستند دست خالی از بندرعباس بروند بعد از پذیرفتن این گل و روی یک ضد حمله در دقیقه ۸ بازی توسط علیرضا بهلولی به گل مساوی دست یافتند.
فولادی ها که در خانه به حداقل امتیاز راضی نبودند در دقیقه ۱۲ به گل دوم رسیدند و سبحان شراعی دبل کرد تا فولاد دوباره از حریف خودش جلو بیفتد. 
برتری نماینده هرمزگان در نیمه نخست حفظ شد و فولاد با پیروزی دو بر یک به رختکن رفت. با شروع نیمه دوم مشکی پوشان هرمزگانی مثل نیمه اول بازی را هجومی شروع کردند و متین قادری موفق شد گل سوم را برای نماینده هرمزگان به ثمر برساند.
در پنج دقیقه پایانی تیم ایرالکو اراک روی به پاور پلی آورد تا بلکه بتواند گل های خورده را جبران کند اما این تاکتیک تیم اراکی هم جواب نداد و در پایان سه بر یک بازی را واگذار کرد و فولاد در جدول رده‌بندی ۸ امتیازی شد‌ و خودش را از قعر جدول جدا کرد. 
برای تیم فولاد هرمزگان محمد رضا نوروزی ، رضا رنجبر، ابوالفضل دل زنده نژاد، مهدی اسدی، طهمورث وطنی، علیرضا مرادی، آرش دهقانی، امیرحسین ماکیانی فرد، محمد رضا هاشمی، متین قادری،  غلامرضا رحیمی و سبحان شراعی با هدایت علی امیری بازی کردند.
در سالن امام علی(ع) شهر سیرجان تیم صنایع هرمزگان در نیمه نخست با یک گل مغلوب شد و با شکست به رختکن رفت. در نیمه دوم علیرغم بازی خوبی که شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع پشتیبان هرمزگان انجام دادند نتوانستند تک گل خورده را جبران کنند و با همان نتیجه یک بر صفر نیمه نخست بازی را واگذار کردند. 
تیم گهر زمین سیرجان با این پیروزی با ۲۱ امتیاز دو هفته مانده به پایان این مسابقات راهی لیگ برتر شد و کار صعود صنایع به لیگ برتر به هفته آینده کشیده شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها